>Sju månader

>

Så blev hon sju månader helt plötsligt. Jag tyckte att det var nyss som hon fyllde sex. Det är ändå en hel del som hänt på bara en månad. Det stora sen jag skrev det här inlägget är att hon har börjat krypa och ställa sig upp. Vi har också testat hoppgungan som är en klar favorit. Och så smidigt för föräldrarna att veta vad vi har henne medan vi fixar i köket – det är bara att hänga upp henne i dörröppningen.

Smakerna har jag varit dålig på att lista, och särskilt nu när hon äter mer sammansatta rätter, men här är vad hon har fått i sig i tillägg till det vi listade förra gången:
Pasta
Cous cous
Quinoa
Kokosmjölk
Vitlök
Lök
Avocado
Torsk
Röda linser
Pumpa
Sötpotatis

Plus ytterligare några frukter:
Kiwi
Vindruva
Plommon

Jag kan ha glömt något men det är nog allt.

Vad hon äter på bilden? Jo, min fot. Jättegod var den.

2 reaktioner på ”>Sju månader

  1. >Åh, hälsa grattis i efterskott på sjumånadersdagen :)Sv: Det var helt sjukt att se henne stappla iväg utan att hålla i sig. Trodde knappt mina ögon 🙂

Kommentera

