>Perfekta dagen

>

1. Var på visning på förskola som jag faktiskt gillade och kan tänka mig att släppa iväg mitt barn till.
2. Tittade upp på mammas jobb på vägen därifrån och fick plommonförrådet påfyllt.
3. Träffade finaste mammagruppen och blev oväntat bjuden på lunch.
4. Efter en promenad hem möttes jag i dörren av matos – middagen var klar, och dessutom fick jag ett glas vin.
5. Slängde ihop en sats puré och gröt medan barnet hoppade gunga, matade sen barnet och hon somnade sött.

Visserligen blev sovstunden kort, och nu står barnet på knäna i sängen och låter ”prprprpr” så det stänker om det. Men hon är nöjd och glad och jag får lite bloggtid innan det är dags att lägga mig tillsammans med barnet för att få henne att somna (det är så det brukar sluta).

Vilken bra dag!

En reaktion på ”>Perfekta dagen

Kommentera

