>Det var inte så jag menade

>Hej, du högre makt som uppenbarligen läste mitt inlägg igår. Den där taggtråden du lade i min hals under natten, det var inte riktigt något sånt jag syftade på när jag sa att jag inte hinner blogga lika mycket nu när jag jobbar. Jag ville mest vara skämtsam och skylla min bloggtorka på något. Det går bra att ta tillbaka den här sjukan nu direkt innan det blir värre. Tack på förhand!

3 reaktioner på ”>Det var inte så jag menade

  1. >Haha! Nej stackars dig! Hoppas att du inte är för hängig.Jag har inte varit inne här på ett tag, men det var så roligt att läsa alla dina fina inlägg om din fina familj!Kram på er!

Kommentera

