>Jag glömde…

>…ju att skriva om dagens stora händelse, eller egentligen ska jag skriva nattens – jag har sovit sju timmar i sträck!!! Eller ja, katten var och petade på mig vid ett tillfälle men jag somnade om direkt. Det var sofflösningen som fick ett nytt försök och den här gången gick det bättre. För mig, maken var ganska trött på morgonen och barnet också. Själv känner jag mig som en ny människa. Som nu ska gå och lägga mig (lite sent men jag är ju utsövd som sagt), den här gången med barnet och maken. God natt!

3 reaktioner på ”>Jag glömde…

  1. >Lycka! Vi har gått åt fel håll…. Nu ammas det mer på nätterna. Försöker minnas hur det var med stora men hjärnan är lite för trött för att komma ihåg strategier. Grattis till sju timmar!

  2. >Underbart! Ibland behöver man sammanhängande sömn för att orka med ordentligt. Fler sådana nätter framöver hoppas jag du får!! Kram!

Kommentera

