>Mina mornar

>

Jag har två frukostvanor nu för tiden: Om det varit en tjorvig natt så prioriterar jag oftast att sova så länge som möjligt och göra en frukostmacka som jag tar med till jobbet. Om det däremot är kvällen som varit tjorvig så kan jag istället tycka att det är lite skönt att gå upp lite tidigare för att få sitta och äta frukost i lugn och ro på morgonen. Den egentid jag inte fått på kvällen helt enkelt. Antingen läser jag tidningen (DN) eller så läser jag ikapp på lite bloggar. Eller som nu – bloggar själv!

Bilden visar tyvärr inte dagens frukost utan min ”gravidfrukost” under den period när jag varken fick ner bröd eller müsli.

Kommentera

