>Lika som bär

>

Sådan mor sådant barn, eller hur var det nu? Behöver jag säga att både jag och maken gillar randigt? (Och E har inget val…)

Och den där självutlösaren jag pratat om i evigheter, kanske är läge att införskaffa den nu. Inte lätt att fota skarpt när någon ska dra i kameran hela tiden.

8 reaktioner på ”>Lika som bär

  1. >Haha, ett liknande kort finns på mig och mina föräldrar från när jag var bebis. Jag är klädd från topp till tå i blåvitrandigt från Polarn och Pyret och mina föräldrar har likadana blåvitrandiga tröjor och snickarjeans (vi snackar sent 70-tal här). Lite matchande-träningsoverallsvarning, fast mycket snyggare såklart! 🙂 Och jag älskar fortfarande randigt, också.

  2. >Hittade till dig genom en annan blogg.Tycker du har en intressant blogg, och kommer kika in då och då =).Ha en god natt.kramar/Luiza

  3. >Tea, Ina och Emve – Ja, eller hur!Tyg och Otyg – Låter som en härlig bild. Och kul att du gillar randigt.Luiza – Kul att du hittade hit! Har kommenterat på din blogg med mitt gamla alias tidigare, men nu byter jag! Så grattis igen! (PS. Och du kanske inte ser det på den suddiga bilden, men vi har faktiskt träffats irl…på ivf-träffen i maj.:-))

  4. >Så tjusigt med ränder! Sådär ser jag och Astrid också ut rätt ofta :)Vet inte om du fotar med Nikon eller Canon, men vi har en ML-L3 fjärr till vår Nikon och är supernöjda :)Sv: Ja, på så vis är ju både hoppgungan och gåstolen guld värda-man vet vart man har de små busfröna! 🙂 Haha, kanske jag ska lägga dit hantlar istället jag också, för här används de inte alls 😉

  5. >Randigt är klassiskt, och mycket snyggt. Har insett att det är samma här. Iallafall till mig och lilleman 😉

Kommentera

