Crazy Rumors cerat

>

När jag läst om cerat på nätet är det många som skrivit om Crazy Rumors, och tack vare Softskin fick jag chansen att testa märket.

Crasy Rumors Fresh squeezed Lemonade och A la mode Raspberry Sherbet 4.25 g, 49 kr/st hos Softskin

När jag i tonåren flitigt använde cerat kändes det som om man fick välja – antingen roliga dofter och färger, eller något som kändes vårdande. Det som är toppen med Crazy Rumors är att här får du både och! Konsistensen är krämig och läpparna känns helt okej återfuktade. Dofterna jag testat är trevliga, lagom starka och känns ”naturliga”. Dock tycker jag att jag får applicera lite väl ofta vilket drar ner betyget lite.

Betyg: 3/5

Här och här har jag skrivit om andra cerat.

Kommentera

