>Nu twittrar jag också!

>Bättre sent än aldrig har jag nu reggat mig på Twitter, efter en inspirerande middag under gårdagen. Följ mig gärna (har lagt in en länk till vänster), och tipsa gärna om vad/vilka jag bör följa!

Nu ska jag bara fundera på om jag ska fortsätta vara ”mitt namn” eller byta till ett mer anonymt och kanske bloggrelaterat…

Nästa steg: Skaffa bloglovin och registera mig på linkedin när jag ändå håller på.

Uppdatering tio min senare: Nu finns en sån där fin Bloglovinlänk att klicka på till höger!

2 reaktioner på ”>Nu twittrar jag också!

  1. >Välkommen till twittervärlden! :)Rekommenderar: @helenasandklef @kwiden @abbespappa @onekligen @DVIJDVS @alexmo_se @bokrecensenten @vmhih

Kommentera

