>Dagens outfit

>

Dagens klädsel består av en klänning som jag köpte på rea på MQ för ca fem år sen. Den blev aldrig vidare använd för av någon anledning kändes den inte som min stil, så jag gav vidare den till svägerskan. Som använde den ett tag och sen gav vidare den till andra svägerskan. Som för någon vecka sen frågade om jag ville ha tillbaka den. Och ja, fem år och ett barn senare så kändes den helt plötsligt mer som min stil.

PS. Jag är inte så där kladdig i ansiktet som det ser ut. Det är bara den här spegeln som vi låter barnet spegla sig i, och hon speglar sig med hela kroppen….

3 reaktioner på ”>Dagens outfit

  1. >Så fin, och vad kul att få se ett kort på dig :)Vi kör samma taktik med tandborstningen, hon har fått tugga och smaka på den sen innan hon fick tänder, och nu går det galant. Hon får "borsta" själv först, och sedan borstar vi de två små piggarna som kallas tänder ;)Sv: Jag ska kolla efter de från Granit, eller dem från Ekelunds väveri som Viktoria tipsade om 🙂

Kommentera

