>Ett litet lotteri

>

Apropå att min lycka över 100 läsare häromdagen så tänkte jag att det kanske borde firas med ett litet lotteri. Inget fancy, men kanske något som nån tycker är kul ändå. Jag tänker mig att jag har tre typer av läsare – de som gillar eko, de som vill ha barn och kanske ivf:ar för att få det, och de som redan har barn/är gravida.

Således – tre vinster. Den ekointresserade kan få ett set med fyra småburkar av mineralsmink från Everyday minerals; en foundation, en concealer, en blush och en ögonskugga. Den gravidlängtande kan få fem graviditetstest från Testlagret. Bebisföräldern kan få en randig pyjamas i storlek 62.

För att vara med, skriv en kommentar i det här inlägget eller maila till ekopyssel @ gmail . com. Skriv gärna vilken av sakerna du vill ha. Ni har till sön 30 okt kl 09:00 på er.

17 reaktioner på ”>Ett litet lotteri

  1. >Oj vad trevligt med tävling! Önskar nästan att vinst två och tre kunde vara aktuella men jag får nog sikta in mig (med glädje) på mineralsminket istället. Min hud mår klart bäst av mineralsmink men hittills har jag bara testat ett enda märke så det vore jättekul!

  2. >Vad roligt med en ut lottning jag tillhör den eko intresserade gruppen och om jag har den lyckan så är det sminket som intresserar mig. Du har en jätte fin blogg.

  3. >Jag tillhör kategorin Ekointresserade : ) …och det vore helt fantastiskt att vinna mineralsminket då jag för närvarande är utan både foundation och concealer – då jag inte heller längre har en bebis utan en snart tvååring som röjt i min necessär…

  4. >ekosmink! fast jag tillhör kategori bebisförälder, men min bebis är precis på väg in i stl 68

  5. >Ja vi testar helt enkelt på lotteriet 😉 Rolig grej iallafall med fler vinster!Här blir vi glada oavsett det blir sminket eller en pyjamas!

  6. >Oj, sminket vill jag ha 🙂 I fredags hade vi barnvakt för första gången med båda barnen. Vi var på kräftskiva och jag hade så sett fram emot att måla mig lite. Men icke sa nicke. Min sminkväska var borta. Så jag satte upp håret, i med ett par fina örhängen också log jag. Var nästan som att sminka sig. Kanske även bra för fåfängan, men nästa fest så vill jag vara lite fixad. Väskan är föresten hittad. Under skötbordet…

  7. >Jag har en liten dotter som precis har börjat använda storlek 62 och som har väldigt ont om pyjamasar så jag tävlar gärna om pyjamasen 🙂

  8. >Ja, här det också sminket som gäller! vilken konkurrens det blir :). Och fint smink skulle verkligen behövas för lite piff nu när julen kommer och det är dags för lite sammankomster.

  9. >En pyjamas till magen vore ju jättekul att vinna..Vi verkar för övrigt funka på samma sätt. Jag har köpt riskakor, vindruvor och mineralvatten att ha i bilen.:-) Kramar

  10. >Kul med tävling! Rut behöver visserligen pyjamasar men 62 är för litet tyvärr. Så jag vill gärna ha sminket om jag vinner.Tack för en bra blogg!

  11. >Åh vilken härlig blogg du har!Roligt med tävling, jag vill va med och testa lyckan. Min bebis är för stor för storlek 62 och nån mer bebis är det inte planerat för i dagsläget så jag håller tummarna för mineralsminket!

  12. >Jag är gärna med o tävlar, spelar ingen roll vilken av vinsterna eftersom jag hoppas få användning även av de två senare inom en inte alltför lång framtid 🙂

  13. >Så här i sista stund så sällar jag även jag mig till skaran som gärna vill vinna sminket 🙂

Kommentera

