>Två första

>

Maken kokar te och jag kokar ägg – vilket är galnast att det är första gången vi gör?

4 reaktioner på ”>Två första

  1. >Hihihi…hmnja, måste nog säga båda…Tack för ditt stöd inne hos mig. Det värmer att veta att man inte är konstig som tänker på ett visst sätt…Ha en fin helg.Kramar/Luiza

  2. >Tilläggas kanske bör att maken dricker te endast när kaffet är slut, vilket under de sex år vi har varit tillsammans har hänt två gånger. Och jag och ägg går inte så där jättebra ihop. Jag använder ägg i bakning och sådär, men att äta, nja…Hoppas att du också får en fin helg!

  3. >Haha va?! :-)Ja där ser man, ja båda två svarar jag med. Både ägg och te är mycket vanligt här hemma 😉

  4. >Jag tycker ägget. Men det är bara för att min familj och jag själv varken dricker eller kokar te, inte ens när kaffet är slut. 😉 Ägg däremot äter jag (och familjen) ganska ofta.

Kommentera

