>Min nya leksak

>

Idag är jag föräldraledig (eller var det föräldratjänst det hette – Motvalls?). Frågan är bara om jag ska leka med barnet eller med min nya leksak. Äntligen ny telefon! Tyvärr Ina, det blev ingen Samsung Galaxy S2, jag har ju Mac för att skriva det här på så det kändes mer logiskt med en Iphone. Nu ska jag bara fixa ett fint skal för att skydda den. Det vore ju trevligt med något med miljötanke, kanske det här. (Recenseras här.)

9 reaktioner på ”>Min nya leksak

  1. >Emmi – Tack för tipset, de var ju toppensnygga!h/saltate bönan – Ja, det var riktigt miljötänk. 🙂

  2. >Jag är lite sugen på en iPhone faktiskt..Min mobil verkar ha sett sina bästa dagar :)Sv: Haha, ja galet tjusigt! 😉 Valnötter till folket!

  3. >Milo och Hanna – Det är 17 olästa mail. Vilket kanske låter mycket bara det, men det beror framför allt på att jag låter mina traderaauktionsmail ligga som olästa innan jag har skickat paketen. Hanna – Ja, det är lätt att bli sugen. Jag har haft min gamla mobil tre år och det är tyvärr länge för att vara mobilsammanhang, så det känns ok att uppgradera.

  4. >Föräldratjänst it is!Å när man ägnar sig åt sån är det bra att ha en iphone. OurGroceries-appen är kalas för inköpslistor, matappar för när du står i affären å inte är sugen på nåt, wordfeud för stunder då barnet sover å så tradera förstås. Osv. osv….

  5. >Motvalls – Ja, nu ska här spelas wordfeud! Inköpslistsapp låter ju också bra. Finns det en Tradera-app, måste kolla. Kanske kan den ställa in alarm på auktionerna, sitter just och gråter blod för att jag missat den perfekta kjolen för att jag skulle "bara" och så gick tiden ut…

Kommentera

