>"Våga göra din egen barnmat", skriver DN. "Ja, gör det",säger jag."

>

2 reaktioner på ”>"Våga göra din egen barnmat", skriver DN. "Ja, gör det",säger jag."

  1. >Ja, jag kan inte förstå varför folk inte skulle VÅGA göra egen barnmat? Att man inte tycker man har tid eller intresse och därför köper färdig mat, det kan jag förstå. Men inte våga? Hmm..Det är ju inte svårade än att laga till sig själv tycker jag!Sv: Det har du rätt i..kanske börjar med vitt 🙂 Är lite sugen på en knallig färg som ska passa in i hennes rum som det ser ut nu, men rätt vad det är så gör vi väl om med nya färger 🙂

Kommentera

