>Avslappnad efter massage

>

Det är en mycket avslappnad ekomamma som skriver här idag. Jag har nämligen varit på massage hos Wellness by Anna, efter tips från Fru C.

Anna, som för övrigt måste vara världens gulligaste tjej, använder bara naturliga, ekologiska produkter och material. Toppen tycker jag. Känns väldigt trevligt att förutom att få en skön behandling, även få möta lite ekoprodukter jag inte testat tidigare. Till exempel har jag nu tvättat håret med Green Peoples schampoo. 🙂

Jag hakade på ett erbjudande om att boka en massage och få ett aromabad på köpet, så besöket började med att jag fick ligga i ett avslappnade bad och lyssna på rogivande musik samtidigt. Anna hade ställt fram lite frukt, choklad och juice och jag hade själv möjlighet att reglera temperatur och bubblandet i badet.

Efter badet var det dags för massagen. Jag fick, inte helt oväntat med tanke på mitt jobb, höra att jag hade spänningar i nacke och axlar så Anna fokuserade särskilt på detta. Gissa om jag känner mig som en ny människa nu!

Hela besöket andades avslappning och Anna lyckades ha den där perfekta mixen att bli lämnad i fred för att slappna av utan att för den skull bli övergiven. Jag har redan bokat in en ny tid. Ni som önskat stadstips (Stockholm) – här är ett sådant!

2 reaktioner på ”>Avslappnad efter massage

Kommentera

