>Dagens roliga

>Gissa vad jag ska göra efter jobbet idag? En ledtråd är att det handlar om sol och värme. Jag ska nämligen möta upp min mamma och boka in en semesterresa till sommaren. För er som nu tänker att jag borde skriva något om flygets miljöpåverkan och om att kasta sten i glashus nöjer jag mig med att skriva att det här blir första gången som jag och maken åker utomlands sedan vår bröllopsresa 2009. Det ska bara bli härligt. Eller, lite sorgligt blir det nog också eftersom den familjemedlem som alltid brukade vara reseledare kommer att saknas på resan. Men annars mest härligt! Hoppas bara att E tycker detsamma.

2 reaktioner på ”>Dagens roliga

Kommentera

