>Hurra, jag vann!

>
Fick precis veta att jag kammat hem tävlingen om ett Weleda-kit hos Ekonördarna på Lyckobacken. Hurra! Jag som gillar Weledas produkter, men har inte testat särskilt många förutom duschcreme och babysalva.

Vill man tävla om ekologiska produkter är dessutom denna blogg ett måste. Just nu kan du tävla om ett ekologiskt chokladprovningskit.

4 reaktioner på ”>Hurra, jag vann!

  1. >Hihi, vad roligt…man vinner så sällan…hmm, aldrig…Du tar superbra foton, tycker jag, de ska du vara stolt över.Vad har du för utrustning? Undrar jag som är lite av en foto/kamera nörd, hehe…Fast jag fotar mer sällan nu, och när jag gör det blir det min kompakta canon, tyvärr…Massa kramar.

  2. >Grattis, så kul! Det känns som julafton när man vinner någonting! :)Sv: Haha, då vet du varför jag tar sån tid på mig i WF 😉

  3. >Luiza – Nu det senaste året har jag faktiskt vunnit flera tävlingar. Det är lika kul varje gång.Ang kameran så fotar jag med en Canons 350d som jag har två objektiv till: ett Canon EF 50/1,8 och ett Sigma EX 20/1,8 DG. Jag är nöjd med dem men skulle vilja komplettera med ett objektiv som var lite "mittemellan". Du kanske har något tips?Jag har också börjat fota en del med min telefon när jag nu har en med lite bättre kamera. :-)Hanna – Visst är det som julafton!Emmi – Självklart blir det recensioner av! 🙂

Kommentera

