>Antal foton tagna idag: 340

>

Och ändå ska det vara så svårt att hitta en bild där ungen inte: 1, tittar bort, 2, rör sig helt suddig, 3, kryper fram för att ta på kameran.

Och nej, röd tomte mot rött överkast var väl ingen riktig hit det heller. Nytt försök imorrn?

9 reaktioner på ”>Antal foton tagna idag: 340

  1. >Men vilken söt tomtedräkt!! Vad är det med bebisar och kameror, varför är det såååå spännande att de måste fram och ta den. Rut vill helst stoppa kameran i munnen när jag tar fram den så på 90% av alla foton har hon den där maniska "vill ha"-blicken! =)

  2. >Maken var med A till kusinerna (2&6 år gamla) idag för att ta en kusinbild till farmor o farfar i julklapp. Många bilder blir det…

  3. >Hahaha, sötnos =).Nä, det är inte lätt att fota barn…ibland näst intill omöjligt.Ha en bra dag.Kramar/Luiza

  4. >hihi, vi höll på likdant här hemma för några dagar sedan – skam den som ger sig ;-)Söt tomte! 😀

  5. >Sötnos! Inte lätt när det ska röras på sig heeela tiden. :)TACK för den söta pyjamasen förresten, perfekt! Och jag älskar ju randigt också så. :)Jo, jag hoppas kroppen har lagrat lite. Försöker ju äta bra, men har de senaste 4-5 v levt på kräm, yoghurt, vindruvor, hårda karameller och annat småkrafs. Inget vidare alltså med tanke på vad köpt kräm innehåller…KRAM

  6. >Haha, det är snart dax här hemma för julkortsfotografering..Ska bara ladda batterierna först, mina alltså ;)Sv: För mig blev det svårare att somna om efter att jag börjat jobba igen. Kanske beror det på att jag sover djupare nu om nätterna, och laddar batterierna snabbare. Ett mysterium som nog aldrig kommer lösas!Blev det något husbygge? Vi har fortfarande inte enats om vad det ska bli. Är lite sugen på en husvagn som vi fick till förslag, men det kanske är nog så avancerat.. :)Tack så mycket 🙂

Kommentera

