>Kan vi inte bara komma överens…

>…om att alla inte bloggar på en dag eller två. Jag kommer ju inte ikapp! Har fortfarande inte lyckats komma under hundrastrecket efter två dagars ickeläsande.

11 reaktioner på ”>Kan vi inte bara komma överens…

  1. >Har jag inte läst på länge väljer jag "markera alla som lästa" i bloggläsare och sen är den stressen borta 😉

  2. >Och hua….blixten är din värsta fiende och förstör hela bilden. Hatar blixten.Rätt objektiv och rätt inställning på iso:t och slutartiden är a och o =).Kramelikram.

  3. >Emve – Det var ju ett smart knep. Tyvärr är jag för mycket att jag inte vill missa något.Tea – :-)Luiza – Nej, man måste ha mycket bloggläsartid. Första gången jag känner att det vore bra med en längre resväg till jobbet när jag nu kan läsa blogginlägg i mobilen.Anna/Fru C – Hu, en vecka blir det ju otroligt mycket att läsa ikapp.

  4. >När jag har för mycket att läsa så sållar jag, de bloggar som inte är mina absoluta favoriter markerar jag som lästa, och så läser jag ikapp senare när jag känner att jag verkligen har tid över. Då går det snabbare att läsa de jag är som mest intresserad av och stressen över alla olästa släpper :)Sv: Att kroppen förändras, det håller jag med om att det är en del av livet och det accepterar jag med glädje. Jag kommer aldrig själv fylla ut rynkor eller ändra saker på kroppen som uppkommit allt eftersom tiden gått. Mina issues har dock funnits med mig så länge bröst ens varit en aktuell fråga, hur dom har förändrats efter amningen har inte påverkat mig alls 🙂

  5. >..och så missade jag att svara färdigt :DJag gör likadant när det gäller kommentarer, men på en del bloggar så kan jag inte kommentera genom datorn, jag får aldrig upp alternativet där man väljer hur man ger sig till känna..Men genom mobilen funkar det jättebra. Grymt irriterande och jobbigt!

  6. >Hanna – Ja, lite så gör jag också, jag skummar vissa inlägg och sparar de som är mer intressanta.Vad irriterande för övrigt med kommentarerna, det är så störande. Flera gånger har jag skrivit långa kommentarer och så får jag bara error när jag försöker att posta, sjukt surt.

  7. >Jag har varit inlagd två dagar och har massor att läsa ikapp. Håller verkligen med om bloggfria dagar. 🙂

  8. >Hannafialotta – Jobbigt att ha varit inlagd. Hoppas att det inte tar allt för lång tid att läsa ikapp!

Kommentera

