>Dagens (eller snarare nattens) dummaste:

>
Att minst ett av de nattliga uppvaken beror på katten som kommer in och 1, ska visa upp nåt ”byte” eller 2, tycker att det är morgon.

Tidigare hade jag och maken aldrig småsaker framme som kunde gå under beteckningen ”byte”, men lycka till med en liten E som sprider saker överallt. Tror att det är slutsovet i sovrummet för katten från och med nu.

4 reaktioner på ”>Dagens (eller snarare nattens) dummaste:

  1. >Att stänga ute kissen från sovrummet har jag aldrig ångrat! Behöver inte noja att han ska lägga sig i Eilas säng och behöver inte heller störas av hans eskapader. Nu klöser han inte heller på dörren längre så det känns mycket bra.

  2. >Så söt ju!Paprika är ju sååå gott. I vanliga fall är grön min favorit, men nu är röd nr 1.:-)

  3. >Men åh, så söt. Mitt hjärta smälter…Fast jag vet hur det är att inte kunna sova om nätterna när de små liven bestämmer sig för att plötsligt…hmmm…leka.Hoppas ni får sova bättre inatt.Kramar/Luiza

  4. >Emve – Vad skönt att katten inte klöser på dörren längre. Tyckte att det där bananinlägget var för härligt!Sara – :-)Luiza – Ja, förstår de inte att man ska sova på natten och leka på dagen…

Kommentera

