>Tre lästips

>Fredagar och lördagar är helt enkelt inte mina bloggdagar märker jag när jag ser tillbaka på föregående veckor. Jag försöker att hålla vissa dagar datorfria och på fredagarna är det så skönt att bara komma hem och att ta det lugnt med min lilla familj. Många av mina inlägg är tidsinställda, men oftast räcker inte inspirationen hela vägen till fredagen.

Här kommer lite länktips så länge. Den här gången blir det tre temabloggar:

För den som vill veta mer om barnvagnar – Allt om barnvagnar, vad annars?

För den som vill veta mer om ekologisk skönhet – Naturligt snygg

För den som vill veta mer om ekonomi kopplat till en hållbar livsstil så har Köpstoppsbloggen ofta gästbloggning på temat.

En reaktion på ”>Tre lästips

Kommentera

