>Hurra för snälla vänner!

>

Tänk vilka snälla vänner vi har. Först fick vi ärva en åkpåse till E av en familj. När det sen visade sig att den inte passade så bra i vår vagn så fick vi låna en åkpåse av en annan familj. Känns verkligen skönt att slippa köpa just nu.

Gissa om E har det mysigt i sin vagn! Hon ser kanske inte överlycklig ut på bilden, men det kanske beror mer på att hon bara var fem minuter från att somna.

5 reaktioner på ”>Hurra för snälla vänner!

  1. >Lilla söta E!! Vilka fina vänner ni har, guld värt :-)Tack för titten hos mig, konstigt nog saknar jag inte bloggen min. Dock sitter jag inte heller framför datorn så ofta, så då blir det inte mycket tid att surfa hos sina favoriter – DET saknar jag! Kram på er och God Jul!!

  2. >Tea – Eller hur!Emmi – Också bra!Yevonde – Just de här "stora" barngrejerna är så bra att låna tycker jag. Kläder och sånt är bra det med, men så lätt att det blir fläckar och slits.Linda – Vad kul att höra ifrån dig!

Kommentera

