>Dagen före dopparedagen

>Inget piffar väl upp julstämningen som lite kräksjuka?

Nu mår jag dock mycket bättre, så någon typ av julfirande ska det väl kunna bli i alla fall. Juldagsmaten är dock kvar på jobbet, E:s julklapp ligger på posten och väntar på att hämtas ut, och inget pynt har tagits fram. Nog trodde jag att E:s första jul skulle bli lite annorlunda. Vi satsar på nästa år helt enkelt, då kanske hon är lite med på noterna själv också.

4 reaktioner på ”>Dagen före dopparedagen

  1. >Åh, vad tråkigt! Jag hade också magsjuka dagen före jul för många år sedan – inte roligt. Hoppas att du mår bättre så ni kan fira som planerat imorgon och du får trösta dig med tanken på att E ändå antagligen inte fattar grejen med jul förrän möjligen nästa år. God jul!

  2. >Åh, krya på dig! Och som du säger: det kommer en ny jul nästa år när lilla E är större och förstår mer vad det handlar om! God jul och hoppas du mår bättre snart!

  3. >Nämen fy, vad trist att bli sjuk just vid jul. Hoppas att du blir piggare så ni kan mysa och må gott trots sjukan som härjar.God jul på er!Sv: Ja, visst var kattungarna för söta? När den ena köp ner i min ficka var jag sugen på att låtsas om att jag inte såg det och ta med den hem :)Silikonformarna till chokladpraliner var superfina, och det känns bra mycket bättre och miljövänligare att kunna återanvända dem istället för att använda engångs 🙂

  4. >Tack för kryningarna! Jag mådde bättre redan igår och imorse var jag bara lite matt av att inte ha ätit på en hel dag. Så jag kunde vara med på firandet och hade en supermysig dag.God jul på er!

Kommentera

