>Gott nytt år!

>

2011 var ju ett underbart år för vår del, och jag hoppas att 2012 blir lika bra. Min önskan och mina förhoppningar inför 2012 är att jag och mina nära och kära får ha hälsan, att maken och jag blir ett ännu bättre team, och att vi lyckas hitta den där perfekta lägenheten till slut. Sedan har jag en och annan privat önskan också men det får jag nog återkomma till om de slår in.

Nyårslöften då? I år kommer jag faktiskt att köra på en ”klassiker”, nämligen att jag måste komma igång med träningen. Min rygg har sagt i från både en och två gånger den senaste tiden och med lite pepp från kollegorna så ska jag nog kunna komma igång. Annars vill jag nog mest fortsätta på det spår jag försöker hålla mig på – att leva hållbart, i nuet och att försöka tänka positivt och ”det löser sig”.

I år firar vi nyår med svågerns familj, god mat och mycket bubbel. Förra året var jag ju höggravid, så då blev det inget, och nästa nyår vet man aldrig hur det ser ut. Så det gäller att passa på. 😉 Men visst, det blir nyår med småbarnen så ”mycket bubbel” för min del betyder nog 1-2 glas…

Gott nytt år allihopa!
8 reaktioner på ”>Gott nytt år!

  1. >Gott nytt år! Håller tummarna för det där med lägenheten framför allt, boendet är liksom grunden för så mycket annat i livet. Tycker jag.

  2. >•°*”˜˜”*°•.¸☆ ★ ☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆╔╗╔╦══╦═╦═╦╗╔╗ ★ ★║╚╝║══║═║═║╚╝║ ☆¸.•°*”║╔╗║╔╗║╔╣╔╩╗╔╝ ★╚╝╚╩╝╚╩╝╚╝═╚╝ ♡¥☆NEW YEAR ☆ 2012!KRAM!!!

  3. >Gott nytt ekoår! Jag var förkyld som bara den igår så att jag och mannen tog det lugnt hemma. Vid tolvslaget klättrade vi upp på taket och satt högt högt upp bland takåsarna mitt i Göteborg och såg på fyrverkerier. Inte så tokigt. 🙂

Kommentera

