>Tre lästips

>Idag är bara en sån där dag. Det hjälps inte att jag är medveten om att jag fokuserar fel när jag tänker på det där som jag inte har istället för på allt jag faktiskt har – jag kan inte tänka om. Positiv är inte dagens ord helt enkelt, men jag tror att jag bara suttit stilla lite för länge och att det ger sig själv om jag bara blir frisk och kommer ut lite.

Tills vidare så bjuder jag på tre läsvärda inlägg som andra personer har skrivit:

Sak och Bilds inlägg om Lego för tjejer.

Julia Svenssons krönika i SvD om det svåra i att sluta äta kött.

Underbara Claras inlägg om stress.

3 reaktioner på ”>Tre lästips

  1. >L8 – Tråkigt att du också har haft en "sån" dag. Nya tag imorrn helt enkelt!Och så trist med legot. Dessutom har jag så svårt att köpa att lego inte ska locka tjejer – jag tycker snarare att alla ungar jag känner leker både med duplo och lego oavsett om det är tjejer eller killar.

  2. >Jag har också svårt att tro att tjejer inte skulle leka med Lego. Jag har inget problem med om man vill göra mer pastellfärgat Lego och andra miljöer än typ brandstation mm men varför måste det alltid vara så att vissa saker så tydligt ska riktas till antingen tjejer eller killar? Det kan man väl få välja själv. Tack för länkningen!

Kommentera

