>På promenad

>

Dagens mål var att ta sig ut på en promenad medan det fortfarande var ljust. Som synes – vi klarade det! Bilden är dessutom tagen först efter att vi vänt hemåt, så lite marginal hade vi dessutom.

Så skönt det var att gå. Det är en av de bästa sakerna när jag tänker tillbaka på min föräldraledighet; alla långa promenader med E sovandes i vagnen och jag bara gick och gick så länge hon fortsatte att sova. Helst med sällskap, men musik i lurarna eller bara som en chans att fundera lite på livet gick lika bra.

3 reaktioner på ”>På promenad

  1. >Vi skulle också ha gått en promenad idag, men det blev inte av…Imorgon blir det dubbelt upp. Vi ska in till stan och mysa…Låter som ni haft en bra dag iallafall =).Massa kramar.

  2. >Vilken fin bild!Jag älskar promenader, och lääängtar tills jag får promenera med barnvagn och bebisar.SV: Jo, att äntligen får känna sig delaktig i den speciella gravid/mamma-gemenskapen är fantastiskt!Kram

Kommentera

