>Saker som kan driva en till vansinne:

>

Var håller den där femman hus egentligen?

5 reaktioner på ”>Saker som kan driva en till vansinne:

  1. >Under mattan? Under sängen? Mellan soffkuddarna? I pappersinsamlingen? I en sko? Möjligheterna är oändliga…!

  2. >Med tanke på var jag hittade den lilla träkaninen som varit borta ett tag här hemma så tippar jag på att femman gömmer sig under en ryggsäck i arbetsrummet! =)

  3. >Anna – Ja, det är det som är det värsta. Hade hoppats på att hitta den när jag städade häromdagen, men icke. Kattens kloklippare kom fram under en kudde i soffan dock så det var ju alltid något.Tea – Gissar på att jag får vänja mig ju äldre E blir.Emmi – Bra att du hittade den i alla fall! Hade vi bara haft ett arbetsrum hade jag vetat var jag skulle leta. 🙂

  4. >Haha, det är lustigt hur grejer bara försvinner fastän man bara haft dem hemma.

Kommentera

