>Försökte fota lite kläder…

>…det gick ju…sådär.

5 reaktioner på ”>Försökte fota lite kläder…

  1. >Det där nedersta mönstret har vi! Sigge har tights och tröja, Majken hade sådana tights i… strl 68 tror jag det var! Så fint!

  2. >Haha, vilken FABULÖS liten fotoassistent du har ;)Sv: Ja, go for it! Träningskort it is 🙂 Jag kanske ska ägna februari till att damma av mitt då 😉

  3. >Anna – Ja, det är superfint! Kläderna på bilden har vi fått låna av en kompis. Det var därför jag tänkte fota dem, för att hålla bättre koll eftersom de inte var namnade.Hanna – Ja, visst är hon hjälpsam?Anna – Kan tänka mig att det är fler som råkat ut för samma sak. :-)Anonym – Det där med katt känner jag också igen. Får alltid stänga in mig på sovrummet när jag ska sy och måste lägga ut tyg på golvet. Särskilt nu när det är två (både katt och barn) som ska vara med.

Kommentera

