>Presentlappar

>

Visst är det kul att få fina bebiskläder när man fått en liten ny en i familjen, men nyttighetssaker är verkligen underskattat. En present som vi verkligen haft nytta av är knytet ovan med frottelappar som vi fick av några snälla vänner. Perfekt att torka av E med när hon ätit, köra en liten vända på bordet och stolen, och sedan bara att tvätta och återanvända. Lätt att sy själv dessutom!

7 reaktioner på ”>Presentlappar

  1. >Helena – Vilken fin tårta, verkligen en perfekt present! Ska verkligen börja ge bort sånt här när mina babysaker i presentlådan tar slut.

  2. >Vi har köpte ett helt gäng.Sv:Hade inga blödningar när jag väntade Signe så det kändes som det var kört. Tog lång tid innan vi vågade tro.

  3. >Vi har köpte ett helt gäng.Sv:Hade inga blödningar när jag väntade Signe så det kändes som det var kört. Tog lång tid innan vi vågade tro.

  4. >Luiza – Åh vad trevligt! MammaTEA – Ja, man kopplar ju oftast blödningar till något dåligt, men skönt att det gick bra!

  5. >Ja, det är ju det. Men om jag byter adress blir det fel hos alla som länkar och jag orkar inte mecka eftersom jag är osäker på om jag kommer fortsätta efter dom har kommit ut. 🙂

Kommentera

