>Doppresent

>

Idag är vi på dop och firar E:s minsta kusin. Som present har vi med oss en flaska med drickpip från Kleen Kanteen. Tycker den är himla smart eftersom flaskan kan växa med barnet – den finns både med dinapp, drickpip, sportkort och hängkork. E har en likadan och jag tycker att den funkar superbra. Den rymmer 355 cl och det gör att den kan kännas lite tung för E att lyfta själv, men då gör vi bara så att vi inte fyller den helt, så blir det lättare.

6 reaktioner på ”>Doppresent

  1. >Bra tips! Vi ska på dop om några veckor, och jag klurar redan nu på vad vi ska ta med som present. Tror dock att det i den familjens hushåll redan finns några flaskor, så vattenflasketipset får vänta till någon annan :)Sv: Dagar man tar som de kommer, de är de bästa. Särskilt med underbart sällskap!Jag och Darlingen har klarat oss från kräkan, men Astrid är fortsatt krasslig. Igårkväll precis innan läggdax så började det om, vi som trodde det var slut med kräkandet. Sen så hade hon 40 i feber också, så sjukvårdsrådgivningen varnade oss för feberkramper..Kan lugnt säga att vi sovit oroligt inatt!Tack för omtanken! kram

  2. >MammaTEA – Visst är den! Finns i många fina färger, men bara svart och rosa där jag köpte den.Hanna – Svägerskan köpte minikånken både till E och hennes kusin, också en bra present! Annars gillar jag sparbössor och tycker att bestick alltid är bra. Om ni nu vill ha tips alltså.Britta bloggar – Ja, jag tycker det är väldigt bra att det finns en sån babytillsats så att man inte behöver köpa flera olika flaskor.

Kommentera

