>Veckans IN:UT

>IN:
Ingenting

UT:
Ingenting

Resultat: +-0

Tredje nollveckan. Jag hinner helt enkelt inte konsumera vilket är positivt, men tråkigt att detsamma gäller rensningen. Den här veckan har det dock kommit in lite barnsaker i hemmet (dels kläder och dels har jag köpts E:s första födelsedagspresent), och jag tvekar fortfarande lite kring att jag bestämt mig för att utesluta detta men jag tror ändå att det var rätt med tanke på hur hon växer och faktiskt behöver nytt.

Får se hur nästa vecka blir, om jag äntligen rensar ut årets första pryl!

6 reaktioner på ”>Veckans IN:UT

  1. >Ibland har man helt enkelt inte tid med allt.Tack för din kloka kommentar beträffande barnvagn. Du förstår vad jag menar, hehe…Kram

  2. >Luiza – Nej, verkligen inte, men så länge det inte fylls på här hemma så känns det ok att jag inte hinner rensa heller.Kram.

  3. >Vad duktig du är på din In-lista! Jag är grymt imponerad. Jag länkar dig om det är ok? Kram, karma och kärlek

  4. >Vera – Tack, fast jag vill ju helst att det ska vara minusresultat. Du får gärna länka. 🙂

  5. >För mig är det svårt att inte räkna barnsaker eftersom det är typ det enda som kommer in… och då blir det missvisande. Handlar så gott som aldrig till mig själv längre.

  6. >Sarpo – Förstår det, känns som att det är lite samma sits här just nu.

Kommentera

