>En award!

>

Förra veckan fick jag en award av Luiza, men har inte hunnit skriva om den förrän nu. Jag blir jätteglad att någon tycker att min blogg är värd en award, men är tyvärr lite dålig på att ta tag i de utmaningar som de medför. Den här awarden går ut på att:

1. Tacka och länka till den som gett dig awarden.
2. Skriv ned fem bloggar som du vill lämna awarden vidare till och låta dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem.
3. Till slut hoppas att de utvalda vill lämna awarden vidare.

Det är alltid svårt att peka ut bloggare att skicka vidare till, men den här gången väljer jag:

Emmi
Hanna
MammaTEA
Anna/Fru C
L8

Ni är ofta inne och kommenterar hos mig, och det uppskattas något enormt! Jag blir visserligen glad för alla kommentarer som jag får, men nu var det ju just fem bloggare som det gällde.

7 reaktioner på ”>En award!

  1. >Tack tack fina du för awarden, svarade på den nyligt så jag gör inte om den, men tick tack ändå 🙂 Kul med bloggtips, ska kolla in de andra du länkat vidare till :)Sv: Det är så skönt att ha kommit hem och i ordning igen, sjukhus bra men hemma bäst 🙂

  2. >Hanna – Jag försökte faktiskt välja sådana som inte fått awarden tidigare, men hade helt missat att du gjort den. Men du är helt klart värd en till! :-)MammaTEA – 🙂

  3. >Tack fina du! Jag tackar och bockar! Den här gången står jag över att skicka den vidare eftersom jag fick en annan nyss, men det värmer i hjärtat!

  4. >Emmi – Kul!Anna/Fru C – Kul att du blev glad i alla fall, och tack för alla dina kommentarer.

Kommentera

