>Ny jobbutsikt

>

Jag skrev i mitt nyårsinlägg att jag hade några privata önskningar inför året, och en av dem är faktiskt redan på gång. Skåda utsikten från min nya arbetsplats! Samma företag, samma kontor, men lite andra arbetsuppgifter och lite andra utmaningar. Det enda är att jag kommer att sakna det härliga gäng jag satt med förut, men de sitter ju kvar i andra ändan av lokalen så vi kommer väl förhoppningsvis att ses då och då.

Sedan kan jag även avslöja att jag har en skojig grej till på gång, men det kommer jag skriva mer om senare så ni får hålla er till tåls med att jag sagt A men inte B…

9 reaktioner på ”>Ny jobbutsikt

  1. >Sicken utsikt, och grattis till nya jobbet, arbetsuppgifterna eller vad man nu ska kalla det 🙂 Väntar med spänning på "B" jag också :)Sv: Stina Wirséns böcker om de brokiga gillar jag också, extra bra med dem är att de olika figurerna har olika nationaliteter. Såg nu att det finns två till av Fia Eliasson för barn 0-3 år. De ska jag absolut kolla in!Tack, det gick jättebra på gynbesöket idag, bara goda nyheter 🙂

  2. >Yevonde – Tack!Hanna – Tack också. Vi har önskat oss Stina Wirsén-böcker i ettårspresent, hoppas att vi får några för vi gjorde samma sak i julas och än har vi inga…Kul att det gick bra. 🙂 Blir så glad!

Kommentera

