>Nära nära…

>

De här små benen har precis gått fyra små steg, och två steg för att nå något börjar bli en vana. Nu är det nära! (Tror jag.)

Och ja, det här var bästa bilden som gick att ta på en unge som desperat skulle ha tag på mobilen som jag försökte fota med…

Kom på som tillägg att jag skulle publicera era gissningar, ska bli spännande att se vem som får rätt:

p { margin-bottom: 0.08in; }

5/2 – Sofia

10/2 – Helena

11/2 – Yevonde

12/2 – Livets underverk

13/2 – Pernilla/ekoenkelt

14/2 – Emmi

15/2 – MammaTEA

22/2 – Lisa

24/2 – Motvalls

29/2 – Hanna

1/3 – Sarpo

4/3 – Milo och Hanna

5 reaktioner på ”>Nära nära…

  1. >Tack för peppningen, jag hoppas tiden går fort!Vad häftigt att hon är på gång att gå! =) Rasmus har inte börjat än, men han tar sig runt med hjälp av möbler så det kommer nog snart. Jag var väldigt sen med att gå så det kanske han också blir. Hade ju önskat att han kunde gå någorlunda när lillasyster kommer, men nu börjar det bli ont om tid… 😉

  2. >Oj, oj så nära!Sv:Det var ju smart att ge tillbaka till kliniken. Själva sprutorna tänkte jag faktiskt spara om Signe vill leka sjukhus med om ett tag. Kanylerna är nog inte så lämpligt…

  3. >Popcorn79 – Det går nog snabbare än man tror…och samma sak med att gå. E har ju gått runt möblerna sen hon var åtta månader och sen en dag tog hon bara ett steg.MammaTEA – Ja, hon är lite rädd att släppa än men ibland går det när hon inte tänker på det.

  4. >Yevonde – Bra att du sa till! Jag borde väl kanske inte sammanställt listan medan jag fipplade med annat samtidigt…

Kommentera

