Alla hjärtans

Idag hade jag tänkt att skriva något om konsumtionen kring alla hjärtans dag; om reko blommor och kanske något om kärleken i vardagen, men tiden räckte inte til.

Istället kan jag nöja mig med att konstatera att en make som tagit hand om en liten sjukling hela dagen, och ändå lagar middag, sätter igång med disken efteråt, lägger barnet och slutligen frågar om jag vill ha massage, helt klart har mitt hjärta i alla fall.

3 reaktioner på ”Alla hjärtans

  1. Det låter trots allt som en strålande avslutning på dagen. Idag tänker jag extra mycket på de som inte har någon och är otroligt tacksam över att vara älskad och behövd.
    God natt:-)

  2. Reko blommor vill jag jättegärna höra mer om! 🙂 Håller med dig till fullo 🙂

    Sv: Det lutar nog åt Åttan, men vi får se 🙂

    • Ja, jag vet, och jag filar faktiskt på ett inlägg om det. Borde fått till det innan, men bättre sent än aldrig. 🙂

Kommentera

