Det bidde inte en väst, det bidde en vante?

Jag klippte till en del lappar som blev över när jag sydde E:s lapptäcke, och har funderat ett tag på vad jag ska göra med dem. Först tänkte jag ett till lapptäcke, sedan mjuka klossar, sedan ärtpåsar, sedan ett mjukt memory och nu vet jag helt enkelt inte. Några tips?

6 reaktioner på ”Det bidde inte en väst, det bidde en vante?

  1. Hade E varit lite mindre hade jag röstat på en tygpekbok men nu är hon ju stora tjejen och då tror jag att ärtpåsar blir toppen!

    Jag blev nyfiken på ditt lapptäcke men bilden i det länkade inlägget funkar inte! =(

    • Ja, jag såg det. Det verkar som några bilder fallit bort i flytten, ska kolla upp det och ev får jag lägga in dem på nytt. Återkommer!

  2. Ärtpåsar vore väl kul?! Det tror jag skulle vara uppskattat iaf av vår lilla rackarunge 🙂

    Sv: Tråkigt att det inte verkar bli någon pulkpremiär! Kanske hinner det komma en vit omgång till 🙂

    Jag känner riktigt hur mycket energi jag får av att vara ute i friska luften, så nu försöker jag ta mig ut varje dag. Tre dagar är jag uppe i 😉

    Det är så typiskt när man ska försöka se allvarlig och seriös ut, och så gör de något tokigt så fasaden rämnar och de istället ser att man skrattar..Men man får ha kul tillsammans trots att man misslyckas i uppfostringen ibland 🙂

    • Ja, nu väljer jag mellan det och mjuka klossar. Kom på att jag nog har ett gäng ”ärtgrodor” på landet, ska försöka få mamma att ta hem dem så E kan leka med dem.

  3. Pingback: Det bidde mjuka klossar | Ekomamma i stan

Kommentera

