"Lilla prinsessan"

Jag har ju ändå en mamma-blogg så hur ska jag kunna undgå att skriva något om kronprinssessparet och deras nya lilla bebis? För övrigt de enda föräldrar som jag tycker är okej att de kallar sitt barn för ”lilla prinsessan”.

Jag är inte rojalist på något sätt, men tycker att det är kul när två personer får barn. Victoria och Daniel är ju lika mycket ”nya föräldrar” som någon annan oavsett deras position, och är så klart överlyckliga över nytillskottet. Jag minns den där känslan när vi precis hade fått E – ”är det verkligen sant att den har underbara varelsen är VÅR?”. Den känslan önskar jag alla personer här i världen att få uppleva.

Nu väntar jag bara på ett till bebisbesked, den här gången ett lite mer personligt sådant. Har gått runt som på nålar det senaste dygnet och kollat mobilen stup i kvarten. Ser fram emot att få gosa bebis inom kort!

Kommentera

