Bloggträff med afternoon tea

På väg hem från en supertrevlig träff med alla LivingGreen- bloggarna. Mycket blogg- och ekosnack!

Älskar verkligen alla dessa nätverk som ett bloggande kan ge!

10 reaktioner på ”Bloggträff med afternoon tea

  1. Ååh – så tråkigt att jag inte kunde komma… Får be Edit skicka hem några av de ljuvliga kakorna med Ponnyexpressen:-)) Hoppas vi syns nästa gång istället!

    • Håller helt med, det är fantastiskt med alla människor man träffar. Borde kanske styra upp en ivfmamma-bloggträff kanske? 🙂

  2. Åh vad mysigt det ser ut med fikat. Och gott =)!

    Ja, det där med grannar som spelar musik slipper vi, men jag vet mer än väl hur det är, för det har man inte glömt sedan man själv bodde i lägenhet… Jag är , dock, en ”lägenhetsmänniska” hellre än husägare, men vi kompromissade lite…

    Tack för din fina komplimang.

    Jag kommer inte kunna slappna av förrän han e hemma, så det är bara att bita ihop. Han lovade att han inte skulle vara ute för länge, men man vet ju inte, och det är ju allmänt känt att män inte har koll på klockan och tappar omdömet mer än en gång under kvällens lopp , med alkohol intag… Nåväl, jag får helt enkelt lita på han, Tur är väl, att han är ute med en rätt skötsam kille, som har småbarn hemma, och inte ”orkar” eller kan vara ute och flänga hela nätterna, hehe…

    Hoppas du snart får sova gott.
    Kramar i massor.

    • Alltid trevligt med fika! 🙂

      Vet hur det är när ens andra hälft är borta. Jag sover inte alls lika bra när maken är hemifrån, och nu blev jag ju uppe på grund av grannen ändå…

      Får önska dig detsamma. Kram!

  3. Såg verkligen inte tokigt ut! Blir alltid så sugen på afternoon-tea när jag ser det på meny/bild någonstans, men för en glutenintolerant är det nog inte mycket att hänga i granen 🙂

    Kul med ännu ett bloggnätverk, jag älskar verkligen gemenskapen som bloggandet för med sig 🙂

    Sv: Det var faktiskt mest komiskt, ännu roligare hade det varit om Darlingen också sett det..Tur att jag inte minns alls hur han såg ut, annars hade jag väl dött om jag träffat på honom på badhuset/stan igen 😀

    Frusna hallon är en stor favorit här hemma, hos oss alla tre 🙂

Kommentera

