Tävla med Clothilde

Jag har fått äran att anordna en tävling i samband med Clothilde, där ni bloggläsare kan vinna valfritt plagg i webbutiken.

Clothilde tillverkar handtryckta t-shirts och babybodys i ekologisk bomull och hampa, och drivs av Pernilla som bloggar på Hellre Hållbart.

För att tävla ska man gilla Clothide på Facebook, samt även lämna en kommentar här kring vilket plagg man skulle vilja vinna och hur man skulle kombinera det med något man redan äger. Planerar du att ge bort vinsten, kanske till en liten en i din närhet, kan du istället kommentera kring varför du tror att plagget skulle passa för den personen.

Tävlingen pågår till söndagen 4 mars kl 20.00. Lycka till!

12 reaktioner på ”Tävla med Clothilde

  1. Jag vill tävla om tröjan med fjärilen på bröstet eftersom att jag tittat på den i månader och tycker att färgen i kombination med trycket är helt underbart fin. Den ger lite en känsla av 70-tals tryck på något vis. Jag har redan en tröja av Clothilde som jag älskar eftersom att materialet i tröjan är skön mot huden och för att jag jämt för komplimanger för den:)! Hoppas jag har tur den här gången:)! Kram

  2. oh, spännande! jag skulle väldigt gärna vinna tröjan med valross på i damkategorin för jag har inte köpt kläder till mig själv på hur länge som helst utan bara till mitt lilla barn. har lite kjolar som saknar en topp att kombineras med och jag älskar valrossar!

  3. En nattfjäril skulle passa mig perfekt! En riktigt härlig vårig färg och just t-shirts är det lite ont om i garderoben. Och eftersom det enkla är det snygga skulle den kombineras med ett par jeans eller en jeanskjol!

  4. Hej,

    jag är gärna med och tävlar!
    Jag vill väldans gärna vinna t-shirten med valrossen på till mig själv. Tycker jag är så värd den, för att jag är en så fin människa, vän, mamma, dotter. Jag är värd lite uppmuntran, speciellt från mig själv = ). Jag matchar den gärna med mina yogabrallor, eller ett par tights med kofta.

  5. Skrev visst på fel ställe skrev på fejjan.
    Men jag skulle gärna vilja vinna trollslända T-shirten, och kombineraa den med jeans eller till shorts i sommar.

  6. Jag har redan sett ut vilket tryck som skulle passa mig; Nattfjärilen naturligtvis! Nu i sjukdomstider så är jag (ofrivilligt) uppe halva nätterna för att trösta, vyssa, vagga och en så vacker t-shirt kanske skulle liva upp lite och samtidigt vara förlåtande mot ringarna under ögonen. Alltså; matchas med pyjamasbyxor och ringar under ögonen 😉
    Jag håller tummarna…

  7. Pingback: Glöm inte bort att tävla | Ekomamma i stan

  8. Jag skulle vilja vinna Nattfjäril. Jag skulle låta den stå i centrum genom att matcha med svart bolero, svart kjol o svarta strumpisar. Håller tummarna 🙂

  9. Jag skulle vilja vinna den fina gröna trollsländetröjan till min dotter. Jag vet inte vad hon skulle matcha ihop den med för kläder men vet att den skulle vara fin på henne oavsett vad hon väljer att ha till den. Håller tummen för vinst 🙂

Kommentera

