Det bidde mjuka klossar

Så vad blev det då till slut av de där tygbitarna jag fick över till lapptäcket? Det blev mjuka klossar!

Jag hade tillräckligt med tyg för fem klossar. På ena sidan sydde jag E:s namn med en bokstav per kloss (och ett hjärta på den sista klossen eftersom hennes namn bara har fyra bokstäver), på en sida sydde jag siffrorna 1-5 och på resterande sidor blev det djurbilder.

Jag är supernöjd, förutom med det faktum att det bara blev fem klossar. Men det kan ju byggas på så småningom.

8 reaktioner på ”Det bidde mjuka klossar

    • Tack! Du har ju tålamod med annat, som bakning, som jag önskar att jag hade lite mer kunskaper om.

      Kram!

  1. Superfina, snyggt jobbat!

    Sv: Hoppas att du snart är fit for fight och kan komma igång med träningen igen. Det är så frustrerande när man är taggad men det inte är möjligt att fullfölja sina planer. Typ som när jag är sugen på att spara massor av pengar kring den 20:nde varje månad men det inte finns så mycket över på kontot 😉

    Magen hälsar tack, och jag känner verkligen nu hur mycket jag saknat den!

    • Tack! Det där med att spara pengar känner jag väl igen, har alltid höga ambitioner men sen funkar inte verkligheten alltid likadant.

Kommentera

