Paus för firande

Idag är det min födelsedag, hurra!

Sedan E kom känns det som att min egen födelsedag inte är lika viktig längre, samtidigt som den på ett sätt känns än mer fantastisk eftersom jag nu vet hur min mamma måste ha känt sig den där dagen för 32 år sedan när jag kom till världen.

Lite firande blir det ändå, med middag hos min mamma och maken har lovat att göra chokladmousse. Ska bli supergott!

Bilden är från en tidigare födelsedag, när jag bakade kladdkakemuffins från Leila bakar. Supergoda de med och väl värda att testa!

24 reaktioner på ”Paus för firande

  1. grattis! jag fyller om några dagar och har också nästan glömt bort det eftersom det snart vankas 1-årskalas, det är lite större 🙂

    • Tack så mycket, och grattis i förskott själv!

      Håller med om att ens egen födelsedag blir lite mindre sådär, men jag har också hört av kompisar som har barn att visst är mammas födelsedag viktig också. 🙂

  2. Grattis i efterskott! Kul med kameraprylar i present 🙂

    Sv: Det kan vara så skönt att somna tidigt ibland, men halv åtta kändes i tidigaste laget..Och det har blivit regel snarare än undantag, kanske går det över på ett tag eller så är det ett permanent tillstånd 😉

    • Tack! Ja, jag blev superglad för kameraprylarna, har varit sugen på en självutlösare och stativ ända sedan jag var gravid och det var så himla svårt att fota magen med bara tidsinställningen i kameran. Maken är ju inte en särkskilt glad fotograf, så nu hoppas jag att kunna få till lite fina bilder på mig OCH E och inte bara på henne.

Kommentera

