Veckans IN:UT

IN:
Ingenting

UT:
8 böcker, Stadsmissionen

Resultat:-8

I helgen rensade vi en del och jag har besökt Stadsmissionen två gånger för att lämna av saker, plus att några Tradera-auktioner gått ut. Det mesta var dock barnrelaterat och hamnar därför inte på listan, men några böcker åkte ut i alla fall så lite minus blir det på listan.

2 reaktioner på ”Veckans IN:UT

  1. Jag har två/tre kartonger ute i förrådet som ska sorteras och sedan skänkas vidare, måste få tummen ur och det snart. Det är ju så skönt när rensningen är gjord!

    Sv: Vad skönt att hon sover bra om nätterna, jag känner mig som en helt annan människa när jag får sova ordentligt (om man jämför med första årets sömnterror för vår del), trodde inte att jag var så sömnberoende.

    • Ja men visst är det. Tyvärr tycker jag att det är lätt att det blir utsorterat och hamnar i min flyttkartong för Tradera, Blocket osv, men jag ska verkligen ta tag i att fota och slänga ut annonser snart.

Kommentera

