LivingGreen Award – en riktigt trevlig kväll!

Gissa om jag haft en trevlig kväll!


Det började bra med god plockmat och ekovin!


Juryn på plats på scenen, dags att utse vinnaren!

Som visade sig vara Gro Play som gör miljöutbildande spel. Här är grundaren Patricia Rawecka tillsammans med mig och den andra gröna mammabloggaren i LivingGreengänget – GreenMama. Gissa om jag väntar på att E ska komma upp i spelaråldern så att vi kan spela Gro Plays spel tillsammans?!


Goodiebagen gick inte av för hackor den heller!

Dessutom supertrevligt att träffa andra ekotänkare, bland annat lyckades jag hitta Fru C i vimlet. Roligt att äntligen träffas irl. Ser redan fram emot nästa års event!

6 reaktioner på ”LivingGreen Award – en riktigt trevlig kväll!

  1. Åh, du ser verkligen ut att ha haft det supertrevligt =).
    Och vilken ”goodiebag”, jisses alltså =)-

    Hoppas du får en bra dag, fina.

    Kram

  2. Det låter som en bra award-kväll 🙂 Härligt att du fick en kul kväll ute!

    Sv: Jag misstänker att det är tänderna som spökar, så ”sjukan” borde snabbt gå över 🙂 Kunde inte låta bli att tycka det var mysigt när hon ville vara i famnen hela dagen igår, hon är ju annars som en liten orkan!

    • Ja, det kändes lite lyxigt att få stå och dricka eko-vin på lokal. 🙂

      Kom för övrigt också hem till en liten febrig unge, som skulle sova nära nära hela natten. Håller med om att det faktiskt var lite mysigt även om min rygg tog lite stryk när min mage helst skulle fungera som huvudkudde.

  3. Nu uppskattar jag närhetsperioderna på ett helt annat sätt än tidigare då de var mer eller mindre konstanta. Blev det promenad hem? 🙂

    • Ja, jag tänkte att jag skulle tagit en bild och fotat det fina vädret, men jag glömde helt bort det.

Kommentera

