Cykelväder?

Det positiva är att det tog mig ungefär samma tid att cykla som om jag hade tagit bussen. Några minuter mer, men då tog jag det hyfsat lugnt, hade motvind med snöblåst och hade lite problem att få låset runt cykelstället. Det kan bara bli bättre!

8 reaktioner på ”Cykelväder?

  1. Nä, det är väl inget ”uppåt” väder , direkt. Men vi får hoppas att det smälter snart, snart…
    Helt rätt inställning, dessutom, ”det kan bara bli bättre” =).

    Ha en fin dag.
    Kramar

    • Det är ju bättre redan idag, men idag är jag hemma så det blir cyklande först imorrn.

  2. Jag tänkte på dig igår, hua vilket väder! Själv hade jag tänkt plocka fram cykeln till den här veckan men om vädret ska fortsätta så här får det nog bli nästa vecka…

    • Jag hade nog inte valt just igår som första cykeldag om det inte var så att busskortet gick ut och jag inte ville köpa nytt… Hoppas att det fina vädret idag håller i sig.

Kommentera

