Helgsummering

Sitter hemma efter ytterligare en hektisk dag. Det känns som jag knappt varit hemma den här helgen: Släktkalas på fredagen, födelsedagsfirande och bortamiddag på lördagen och idag hängde jag och E hemma hos min mamma och blev igen bjudna på middag. Förutom sin farmor så tror jag att E har träffat hela sin storfamilj den här helgen.

Dessutom ägnade vi förmiddagen åt städning här hemma så det känns inte alls som om vi är efter på grund av att vi bara varit sociala i helgen, som det kan kännas ibland. Det skulle väl vara tvätten då, och bloggandet. 😉 Inte ens en bild till bloggen har jag tagit, trots två goda middagar och en underbar tårta…

2 reaktioner på ”Helgsummering

    • Ja, det var varit supertrevligt. Om jag får säga det själv så är det också himla smidigt med sammankomster som innefattar middag för då slipper man ha en tid att passa och saker att fixa (handla, laga mat, diska). Det gör himla mycket för den där känslan att det bara gå att koppla av trots att man gör massor av saker.

Kommentera

