Fjärde dagen i rad!

Fjärde dagen i rad jag blir bjuden på middag! Hurra för goda middagar och trevligt sällskap!

Imorgon är det dock vi som bjuder på middag, hoppas att det blir lika gott och trevligt som linssoppan ovan.

8 reaktioner på ”Fjärde dagen i rad!

  1. Ser mumsigt ut. Vilken lyx att bli bjuden på middag så mycket ;).

    Tänkte , förresten, på vad du skrev till mig om vårt restaurangval ..tänk om jag visste att du bodde där ;). Nästa gång vet jag =).

    Ha en god natt.
    Kramar

  2. Ser mycket smarrigt ut! Och vad härligt att bli bjudna på middag 🙂

    Sv: Vi hade en supermysig mamma/Masse-kväll. Hur mycket jag än älskar att vara hela lilla familjen så är det mysigt att vara själva också ibland 🙂

    Hon är väldigt go med bebisar och dockor, men då är det ju inte hela tiden utan lite då och då..Det ska bli spännande att se hur hon reagerar när vi inte åker hem och lämnar bebisen utan tar med den..Och när den skriker så hennes öron håller på att trilla av 😉

    After eight är ju alltid smarrigt, även om de är kvarglömda 🙂

Kommentera

