Mina finaste

Har jag sagt att jag har världens bästa familj? Åh, vad jag älskar de här två!

7 reaktioner på ”Mina finaste

    • Tack!

      Åh, jag håller precis på att skriva den där från en annan bloggare, så det kanske dröjer lite, men nog ska jag väl kunna svara. 🙂

  1. Lilla husbandet! Vilket fint foto på de två 🙂

    Sv: Tack så mycket! Längtar tills jag verkligen känner att det är liten som rör sig där inne, och inte behöver fundera och gissa 🙂

  2. Jättefint foto! Ett sånt som borde framkallas då det känns så äkta, om du förstår vad jag menar..
    Det gäller för övrigt att börja tidigt, A brukar spela gitarr för magen med jämna mellanrum.:)

Kommentera

