Klädbytardag idag

Glöm inte bort klädbytardagen idag!

2 reaktioner på ”Klädbytardag idag

  1. Hoppas att du fyndade något tjusigt på klädbytardagen, och att det var trevligt på galan 🙂

    Sv: Det verkar som att många småttingar har svårt med sömnen nu..Kanske våren med sitt ljus gör sitt? Jag hoppas iallafall att vi ska kunna komma tillbaka till våra gamla goda vanor, men siktar på att börja kämpa ordentligt efter att vi kommit hem efter utlandsresan 🙂

    Att höra det lilla hjärtat var precis så magiskt som det var varje gång med Astrid..Helt otroligt 🙂

    • Det var supertrevligt på galan, och goodiebagen var nästan för tung för att bära hem. 🙂

      Klädbytardagen var dock ingen hit för egen del. En klänning hittade jag, men jeansen jag inte kunde prova (fanns inte provrum) var tyvärr för små och kvajen som jag tyckte var ok i stressen, var lite väl stor… Men jag fyndade lite bland barnkläderna i alla fall. 🙂

Kommentera

