Veckans IN:UT

IN:

1 par jeans, klädbyte
1 klänning, klädbyte
1 kavaj, klädbyte

UT:

1 par handskar, klädbyte
1 skjorta, klädbyte
1 tröja, klädbyte
1 kjol, klädbyte
1 klänning, klädbyte

Resultat: -2

Idag hade jag faktiskt ambitionen att gå iväg med ett paket till posten, men förkylningen satte stopp. Förhoppningvis blir det alltså en sak mer på ut-sidan nästa vecka!

Uppdatering: Efter Idas påminnelse om att jag ju bytte kläder så har jag gjort om och gjort rätt. Vet inte om jag ska se det som bra eller dåligt att jag inte hittade lika mycket på klädbytardagen som jag lämnade in. Jeansen var dessutom för små (fanns inte möjlighet att prova) och kavajen kändes lite stor när jag provade hemma, så bägge dessa kommer dessutom att hamna på ut-listan så småningom.

5 reaktioner på ”Veckans IN:UT

  1. Kom gärna med tips på hur man byter kläder med framgång. Det kan kännas krångligt och bra att veta lite hur man ska gå till väga? Vad ska man tänka på? Ha med sig…ja sånt.
    Kram

    • Hmm, det här var ju min första klädbytardag, men jag kan absolut skriva ett inlägg kring hur jag tänkte då (jag är ju hyfsat bra på att second hand-fynda :-)) och kanske andra tipsa i kommentarerna.

  2. Pingback: Veckans IN:UT | Ekomamma i stan

Kommentera

