Stor och liten

Dagens middag!

10 reaktioner på ”Stor och liten

  1. Hej fina.
    Det där ser jättegott ut. Det var verkligen länge sen jag åt lax och potatis.

    Tack för dina kloka ord, i vanlig ordning.

    Vi hade en diskussion om det där med PCO igår, jag och Anders. Jag tycker han viftar bort min rädsla och oro lite.
    Jag sa att jag verkligen ville att han skulle tala för mig om jag inte orkade det själv, så att man är garderad.
    Jag vet inte var min misstro kommer ifrån, men antagligen efter alla misstag man gjort i IVF svängen.
    Han förstår mig bättre nu, och lovar att ta min oro på allvar, vilket är väldigt skönt.
    Det behöver ju inte bli en komplicerad förlossning, men det är bättre att personalen är förberedd på det.

    Önskar dig en god natt.
    Kramar

    • Tack, det var länge sen vi åt det här hemma också!

      Skönt att ni hade en bra diskussion, du och Anders.

      Ha en fin helg!

  2. Åh mums! Nu blir jag ju hungrig trots att jag just ätit frukost 😉

    Sv: Är lite sugen på spabehandlig/massage också, men vill samtidigt ha något som räcker länge, länge när jag väl unnar mig 🙂

Kommentera

