Två viktiga dagar i helgen

Nu i helgen är det två dagar att uppmärksamma, fast de flesta kanske bara känner till den ena:

På söndag är det mors dag, och idag är det ofrivilligt barnlösas dag. En viktig dag att uppmärksamma för alla de som har svårt att få sin högsta önskan uppfylld, och där mors dag kan vara en dag som vållar riktig ångest.

<a href="”>Här kan du se en intrvju med en otrolig tjej som ställer upp och berättar sin historia i tv4.

Själv är jag så otroligt tacksam för att jag för andra året i rad får fira mors dag i egenskap av mamma. Även om det inte blir något riktigt ”firande” så är själva känslan fantastisk.

2 reaktioner på ”Två viktiga dagar i helgen

  1. Absolut två viktiga dagar! Imorgon hoppas jag på extra god middag med min lilla familj, och en sovmorgon skulle ju inte vara fy skam 🙂

    Sv: Jag blir så varm i hjärtat av att se Astrid leka med andra barn, det är så fantastiskt hur de förstår varandra även om de inte pratar och kommunicerar den vägen.

    Bebisgoset var underbart! Han är så skön lilla Ted, men man glömmer ju så fort hur små de kan vara..Det känns som att Astrid alltid varit minst 10 centimeter längre och några kilo tyngre 🙂 Allergitabletterna verkar tyvärr inte göra någon större skillnad, men jag fortsätter att prova 🙂

    • Jag hoppas också på sovmorgon! 🙂 Sen blir det loppis hela dagen, men jag har hintat för maken att det vore trevligt med något chokladaktigt till middagen…

Kommentera

